markazkharidcom

markazkharidcom

markazkharidcom

markazkharidcom

بایگانی
  • ۰
  • ۰

چه چیزی می تواند بهتر از یک دوربین برای عکاسی باشد ؟ درست است، سه دوربین. مشخصا ثبت یک عکس با استفاده از سه دوربین نتیجه ای بهتر از ثبت همان عکس تنها با استفاده از یک دوربین را در بر خواهد داشت. کمپانی فعال در زمینه ی تکنولوژی روز، هوآوی، با معرفی گوشی هوشمند جدیدی که از سه دوربین برای ثبت هر عکس بهره می گیرد رقبای خود را برای مدتی از صحنه ی رقابت کنار زده است. هوآوی که در تجارت گوشی های هوشمند تنها در واقع دنباله روی شرکت اپل و سامسونگ در بازار جهانی می باشد بیان کرده است که این هفته مدل های جدید P20 و P20 Pro را به قیمت ۸۰۴ دلار و ۱۱۱۵ دلار به فروش خواهد رساند.
در پشت گوشی ،P20 Pro، این پرچمدار جدیدا عرضه شده ، سه عدد دوربین وجود دارد که یکی از آنها به صورت انحصاری تنها در جهت انجام بزرگنمایی به کار می رود. یک دوربین چهارم در جلوی این گوشی قرار گرفته است که به عنوان دوربین سلفی استفاده می شود.
هر دوی این موبایل ها با ویژگی مخصوصی تجهیز خواهند شد که حالت شب نام دارد که به کاربران آن این اجازه را میدهد تا درمکان های کم نور و یا تاریک به راحتی عکس برداری کنند. به طور عادی، یک پایه ی عکاسی برای اطمینان از اینکه دوربین در زمان عکاسی نلرزد لازم به نظر خواهد رسید.
هواوی در تلاش است تا با ارائه ی نوآوری ها و توسعه های فناوری و خصوصیات چشم گیر در دوربین ها به جبران کمتر شناخته شدن نام خود در بازار ویزه بپردازد.
این دو مدل P20 و P20 Pro همچنین ویژگی دیگری از گوشی های آیفون اپل را در بر میگیرند که نداشتن هیچ پورت ورودی مشخص برای هندزفری می باشد. گوشی های هندزفری از طریق پورت شارژر همانطور که در گوشی های آیفون عمل می کنند در این گوشی ها نیز به کار می افتند که هوآوی معتقد است این ویژگی نتیجتا منجر به یکی شدن گوشی و ذخیره ی بیشتر زمان استفاده از باطری می گردد.
اگر چه فرش چنین گوشی هوشمندی برای مکان هایی چون امریکا ممکن است بسیار چالش برانگیز و سخت باشد. آخرین اخبار منتشر شده ی هفته گذشته حاکی از این بود که بست بای سفارش دهی جدید برای گوشی های همراه از شرکت هواوی را متوقف کرده است. انتظار می رود که خرده فروشان نیز فروش محصولات تولید شده توسط شرکتهای چینی را طی هفته ی آینده متوقف کنند.
در ماه فوریه، سازمان های اطلاعاتی ایالات متحده به امریکائی ها هشدار دادند تا از شرکت های تولید کننده ی گوشی های هوشمند چینی مانند هوآوی یا شرکت های رقیب او گوشی های هوشمند خریداری نکنند.
مسئولین رسمی رده بالا در CIA, NSA, FBI و آژانس اطلاعات جاسوسی مدعی شده اند که شرکت های تولید کننده ی گوشیهای هوشمند چینی تهدیدی برای امنیت مشتریان امریکائی هستند هر چند هیچ یک از انها هیچ مدرک مستندی ارائه ندادند.
هوآوی نیز معتقد است که هرگز هیچ اطلاعاتی در هیچ زمینه ای از مشتریان امریکائی خود ، دولت و حتی نمایندگانش مطالبه نکرده است.

مرکز خرید

  • ۹۷/۰۷/۰۴
  • markazkharidcom markazkharidcom

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی