markazkharidcom

markazkharidcom

markazkharidcom

markazkharidcom

بایگانی
  • ۰
  • ۰

یک فروش غافل گیر کننده بر روی سایت پلی استیشن ( PlayStation Network ) قرار گرفته است که یکی از بزرگ ترین فروش هایی است که شما تا به حال دیده اید. این فروش Attack of the Blockbuster نام دارد و فروش این بازیث به خوبی خود این بازی می باشد. دهها ده ها از بزرگ ترین بازی های PS 4 در حال حاضر با قیمت های شکسته شده م باشند، که شامل بسیاری از بازی های انحصاری پلی استیشن ۴ هستند. همانطور که اغلب این اتفاق برای این بازار رخ می دهد، کاربران پلی استیشن پلاس ذخیره های مازادی نیز دارند. تقریبا هیچ نظریه ی رسمی ای در رابطه با این که فروش این محصولات کی به پایان خود می رسد وجود ندارد. اما برخی از بازی ها گویا به قیمت های سابق خود باز خواهند گشت. در این صورت، برای دست زدن به موجودی کارت اعتباری خود آماده شوید.
اجازه دهید با بازی خدای جنگ (God of War) شروع کنیم که به قیمت ۴۰ دلار(یا ۳۵ دلار در صورتی که کاربر پلی استیشن پلاس می باشید) در حال فروش است. با در نظر گرفتن این که چطور اخیرا این بازی به عنوان بازی سال ارائه شده است، این یک معامله ی عالی ست. حال که صحبت از بازی های انحصاری زیاد پلی استیشن ۴ شد، شما می توانید بازی افق (Horizon)، صفر سحر (Zero Dawn) نسخه ی اصلاح شده ی کامل را با ۱۶ دلار و برای پلی استیشن پلاس با ۱۲ دلار خریداری کنید. و هم چنین قیمت JRPG Persona 5 که به ۳۵ دلار و برای پلی استیشن پلاس به ۳۰ دلار رسیده است.
همچنین تمام سری های Uncharted به قیمت ارزانی در حال عرضه هستند. شما می تواندی بازی های Uncharted را برای The Nathan Drake Collection به قیمت ۱۰ دلار (۸ دلار)، Uncharted 4 به قیمت ۱۲ دلار (۱۰ دلار)، و همچنین برای نسخه ی مستقل Uncharted به نام Lost Legacy به قیمت ۱۵ دلار (۱۲ دلار) خریداری کنید.
تنها بازی های انحصاری سونی نیستند که به حراج گذاشته شده اند. The Witcher 3 نسخه ی کاملا اصلاح شده ، یک بازی پراکنده که شما می توانید ساعت ها را به گشت زنی در آن بپردازید حالا به قیمت ۲۵ دلار (۲۰ دلار) در دسترس است.

مرکز خرید

  • ۹۷/۰۷/۱۲
  • markazkharidcom markazkharidcom

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی