markazkharidcom

markazkharidcom

markazkharidcom

markazkharidcom

بایگانی
  • ۰
  • ۰

Middle-earth وسط زمین: سایه جنگ

وقتی صحبت درباره Middle-earth – سایه جنگ می شود کاملاً داستانی متفاوت می آید. اگرچه بازی در هر دو کنسول ۴K اجرا نمی شود، رزولوشن در ۱۹۸۰P در Xbox One X در مقایسه با PS4 Pro کمی بالاتر است.

تجزیه و تحلیل های دیجیتالی متوجه تعدادی پیشرفت در Xbox One X شدند. این دستگاه بافت بهتری به علت باند حافظه بهبود یافته در سخت افزار دارد.

نتیجه نهایی این است که در کنسول مایکروسافت یک تصویر کمی شفاف تر است.

ورژن Xbox One X همچنین به دلیل این که می توان حالت رزولوشن دینامیک را روشن و خاموش کرد، بیشتر قابل تنظیم است. البته دقیقاً مطمئن نیستیم اصلاً چرا چنین گزینه ای باید وجود داشته باشد ولی به هر حال این گزینه در این دستگاه وجود دارد.

Diablo 3

Diablo 3 بازی دیگری است که آنالیز دیجیتالی نشان داده است که Xbox One X در رقابت با PS4 Pro پیروز می شود. هر دو دستگاه ۴K را ساپورت می کنند اما PS4 Pro کمی در محیط های بیرون در بازی کمی از Xbox One X عقب تر است.

به هرحال، خارج از کیفیت رزولوشن هر دو دستگاه ها در این بازی دقیقاً یک بافت دارند.

نتیجه

به طور کلی، Xbox One X مطمئناً کیفیت گرافیک بهتری دارد و تنظیمات سفارشی گرافیکی آن نیز به دلیل داشتن پاور بهتر، کیفیت برتری دارد. با نگاه کردن به هردوی FIFA 18 و سایه جنگ نشان می دهد که گرافیک های بهتر حقیقتاً به برنامه بنویس های هر بازی بستگی دارد. و آن ها می گویند Xbox One X  برای آن هایی که می خواهند در ۴K بهترین را داشته باشند، انتخاب بهتری است.

مقایسه PS4 و Xbox One S

بازی ها در PS4 اصلی به نظر می رسد در رزولوشن بالاتری نسبت به رقیب خود Xbox One S اجرا می شوند.

درحالیکه Xbox One X به نظر می رسد یک لبه از

 Pro بالاتر باشد درباره Xbox One S و PS4 کاملاً داستان متفاوتی است.

یک بازی ویدئویی که در هر دو دستگاه اجرا می شود یک جواب قطعی دارد. پلی استیشن می تواند در محیط بیرون گیاهان (شاخ و برگ) بیشتری را نسبت به Xbox One نشان می دهد. 

شما باید داخل علف های هرز شوید تا تفاوت ها را ببینید. اگرچه هر دو دستگاه در مقایسه با ورژن های قبلی خودشان ستاره هستند.

در بازی Metal Gear Solid 5 تفاوت گرافیک در دستگاه Playstation ۴ واضح تر است. مخصوصاً جابجایی اجسام و مسافت های دور بسیار بهتر از Xbox One می باشد.

ما تمایل داریم PS4 را انتخاب کنیم که رزولوشن ۱۰۸۰p در فریم های ۳۰ یا ۶۰ در ثانیه می رسند تا

Xbox One که رزولوشن ۷۲۰p یا ۹۰۰p در فریم های ۳۰ یا ۶۰ در ثانیه دارند.

این تمایلی است که امروزه با تجزیه تحلیل ویدئویی ادامه دارد مانند بازی Battlefield 1 که در رزولوشن کاملاً بالاتر در دستگاه PS4 نسبت به Xbox One اجرا می شود در حالیکه هر دو کنسول نسبت یکسانی در فریم ۶۰ ثانیه را می زنند.

داستان مشابهی درباره بازی Titanfall 2 نیز وجود دارد که به همین ترتیب در Xbox One با رزولوشن پایین تری نسبت به PS4 اجرا می شود. 

به طور کلی، PS24 از لحاظ رزولوشن از نسخه Xbox One برتری دارد اما هر دوی آن ها نسبت به ورژن بالاتر خود، پایین تر هستند.  

مرکز خرید

  • ۹۷/۰۷/۲۸
  • markazkharidcom markazkharidcom

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی