markazkharidcom

markazkharidcom

markazkharidcom

markazkharidcom

بایگانی
  • ۰
  • ۰

طبق اخبار رسیده شرکت سامسونگ قصد دارد در آینده ای نه چندان دور گوشی های هوشمند تاشو را روانه بازار کند. اما باید منتظر محصولات جدیدی دیگری نیز در سبد کالای این شرکت باشیم. شواهد گویای این است که پس از این گوشی های تاشو سامسونگ محصولی ادغامی از سری نوت و سری S را که شناخته شده ترین گوشی های هوشمند این شرکت هستند روانه بازار خواهد کرد.
این دو گوشی که اکنون چند سالی است به شکل شناخته شده ای در میان مشتریان سامسونگ در حال استفاده هستند چندان تفاوت های زیادی با یکدیگر ندارند. شاید بتوان گفت که در برخی موارد شاید حتی اصلی ترین تفاوت آنها با هم فقط همان قلمی است که در سری های نوت دیده می شود ولی سری S فاقد آن است پس نباید از شنیدن خبر ادغام آنها چندان متعجب شد.

در گزارشی که نشریه ای کره ای به نام The Bell منتشر کرده است شرکت سامسونگ قصد دارد تا در سال پیش رو که با تولد ۱ سالگی گوشی های هوشمند سری گلکسی S مصادف خواهد بود ورود محصول ادغامی خود را که جایگزین گلکسی Note 10می باشد به بازار اعلام نماید. این گوشی هوشمند ادعامی که گلکسی S10 پلاس نام نهاده شده است دارای نمایشگری ۶٫۴ اینچی به همراه یک قلم استایلوس می باشد که مشابه همان قلم در سری نوت است. هم چنین این خبرشایعاتی که در مورد ورود گوشی موبایل گلکسی S10 در سه مدل متفاوت در سال آینده با بازار بود را تایید می کند.

این استراتژی سامسونگ مطمئنا باعث افزایش چشم گیر فروش این گوشی های هوشمند خواهد شد. شاید شما هم یکی از مشتریانی بوده اید که در زمان خرید گوشی سامسونگ تردید زیادی در رابطه با انتخاب سری نوت یا S داشته اید. این ادغام شاید بتوان گفت هوشمندانه باعت سهولت تصمیم گیری برای شما خواهد شد و می توانید کارائی های دو گوشی را یکجا در اختیار بگیرید.

با توجه به اینکه قیمت گوشی های تلفن همراه هر دو سری S و سری نوت تقریبا به ۱۰۰۰ دلار رسیده است و این موضوع توانایی خرید این گوشی ها را از بسیاری از مشتریان سلب کرده است، اخیرا سامسونگ سعی کرده تا با ارائه ی گوشی هایی اقتصادی تر که از نظر امکانات تفاوت چشم گیری با گوشی های این دو سری ندارند بتواند تا داعی بازار محصولات خود را تحت کنترل خود حفظ کند. این گوشی های اقتصادی تقریبا هم تراز با گوشی های دو سری اصلی سامسونگ توجه کاربران را به خود جلب کرده اند و این خود نشان می دهد که ارائه ی گوشی ادغامی جندان هم دور از گمان نبوده است.

  • ۹۷/۰۶/۱۹
  • markazkharidcom markazkharidcom

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی