markazkharidcom

markazkharidcom

markazkharidcom

markazkharidcom

بایگانی
  • ۰
  • ۰

فایل به روز شده ی Gran Turismo Sport 1.25 شامل اتومبیل های جدید، ماشین های سنگین، مراسم های لیگ GT  و … ارائه می شود.

۲۹ آگوست آخرین نسخه ی رایگان برای ورزش های GT به طور زنده در اختیار تمام بازیکنان قرا می گیرد. و امروز ما خوشحالیم که به شما بگوئیم باید انتظار چه چیزی را بکشید. به خوبی اتومبیل های انتخاب شدهکه به Brand Central اضافه شده اند، رانندگان قادر خواهند بود تا مهارت های خود را بر روی آخرین نسخه های اتمبیل های ما که به بازی افزوده شده اند، آزمون کنند. شما می توانید تمامی اطلاعات را در زیر بیابید. و مثل همیشه منتظر آخرین اخبار مربوط به این به روز رسانی ها در مرکز خرید که منتشر کننده ی آخرین به روز رسانی های سایت پلی استیشن است بمانید.

اتومبیل های جدید

با ورود در داخل Brand Central با هشت اتومبیل جدید و خیره کننده روبرو خواهید شد. شامل افسانه های تاریخ مسابقات موتورسواری، مانند Shelby Cobra Daytona Coupé  و Ford Mark IV Race Car.

Ford Mark IV Race Car ’۶۷

Shelby Cobra Daytona Coupé ’۶۴                                                                                                   

Amuse S2000 GT1 Turbo

Abarth 500 ’۰۹

Abarth 1500 Biposto Bertone B.A.T 1 ’۵۲

Volkswagen 1200 ’۶۶

Mini-Cooper ‘S’ ’۶۵

Lancia DELTA HF Integrale Evoluzione ’۹۱

New track – Red Bull Ring

مکان این بازی در مناظر فوق العاده زیبای Styria درAustria قرار دارد ، حلقه ی Red Bull یک مدار پر سرعت و شدت است که ترکیب شده از گوشه های فشرده و خطوط طولانی مسطح. زمانی که سطوح مسابقه به نظر ساده می رسند، تپوگرافی تپه ای باعث می شود که بازی چالش انگیز تر از چیزی که در حال حاضر است، شود. یک قسمت کامل همانند نسخه ی کوتاه شده نیز در را شامل می شود و هر دو قابل بازی کردن هستند.

لیگ GT

  حال برای کالکشن جدید رخداد لیگ GT سه چالش جدید اضافه شده با این بازی را به شما معرفی می کنیم تا همه رانندگان با هر سطحی از تجربه درگیر آن شوند. شامل:

Beetle & Samba Bus Festa – Beginner League

Group 3 Cup – Amateur League

Nostalgic 1979 – Professional League

در حالت ورزشی، بازیکنان می توانند حالا بایگانی ای از رتبه بندی لیگ های گذشته نیز مشاهده کنند همانند اندازه ها و آزمون ها شبکه های اطراف انها.

همچنین اکنون بازیکنان می توانند موزه ی Zagato را نیز گشت بزنند و در حالت Scapes نیز، یک بخش ویژه  به نام Cuba نیز اضافه شده است. نهایتا، منظره ی مدار Saint-Croix ماه گذشته نیز به مدار تجربه اضافه شده است.

مرکز خرید

  • ۹۷/۰۷/۲۱
  • markazkharidcom markazkharidcom

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی