markazkharidcom

markazkharidcom

markazkharidcom

markazkharidcom

بایگانی
  • ۰
  • ۰

Android TV Box
این روزها گیرنده های اندروید تلویزیون بسیار معروف شده و به مصرف کنندگان اجازه می دهد که کارهای بسیار زیادی اعم از وب گردی و دانلود ویدئو و تماشای آن از طریق تلویزیون و … انجام دهند.

این گیرنده های کوچک، می تواند تلویزیون را به یک دستگاه Smart (هوشمند) با حق انتخاب های زیاد تبدیل می کند. بیشتر مردم از گیرنده های اندروید بابت دسترسی به فیلم های اینترنت و استفاده از نرم افزارهای اندرویدی مثل Aio و … برای تماشای فیلم استفاده می کنند.
گیرنده دیجیتال چگونه کار می کند؟
یک گیرنده دیجیتال به تلویزیون متصل می شود و به اینترنت وای فای آن مکان (خانه، اداره، …) و یا به درگاه اترنت باسیم متصل می شود.

بعد از اینکه یک گیرنده به یک تلویزیون نصب شد و بعد از وصل کردن اینترنت، برنامه های اندرویدی
می توانند نصب شوند. مثلا برنامه هایی که در موبایل شما هست.
اندروید هم مثل ویندوز یک سیستم عملیاتی است که توسط گوگل و صرفاً برای دستگاه های موبایل نوشته شده است. آن در ARM بر پایه پردازشگرهایی که آن را برای هر دستگاهی قابل حمل می کنند اجرا می کند که در همان هارد دیسک اجرا می شود.
از آنجاییکه سیستم پردازشگر اندروید نرم افزار با منبع باز و رایگان است، بسیار ارزان تر است که تولید سخت افزار بر اساس این نرم افزارهای رایگان باشد و به فروش برسد.
درحالیکه اساساً اندروید در تلفن های همراه هوشمند استفاده می شود، نتیجتاً در جعبه های کوچک که از همان سخت افزار کنند نیز می توان گنجانده شوند اما این جعبه ها نسبت به موبایل ورودی و خروجی های بیشتر و بهتری خواهد داشت.

به عنوان مثال گیرنده های تلویزیون اندروید می توانند خروجی HDMI به تلویزیون برای داشتن تصویر HD داشته باشند. آن ها همچنین می توانند به ریموت کنترل، کیبورد یا موس از طریق پورت های ورودی وصل شوند.
یک گیرنده تلویزیون اندروید چکار می تواند انجام دهد؟
آن ها اساساً برای تماشای فیلم های مورد علاقه استفاده کنندگان برای کانال ها و فیلم های مورد علاقه آن ها بکار رفته است.
در حالی که این دستگاه ها اصولاً هر کاری که می توان با کامپیوتر خانگی انجام داد را به طور استاندارد
می توانند انجام دهند. این گیرنده ها می توانند به Playstore گوگل وصل شوند و می توانند هر چه می خواهند از طریق آن دانلود کند. اپلیکیشن های بسیاری می توانند در آن ها نصب شوند. مثلاً اپلیکیشن برای چک کردن هوا یا بسیاری از اپلیکیشن های دیگر …
نوع گیرنده های اندرویدی قابل دسترس هستند؟
این دستگاه ها در تمام شکل ها، سایزها و قیمت ها می باشند. مانند تمام دستگاه های الکترونیکی مثل کامپیوتر کارخانه های مختلف مطابق با بودجه های مختلف و در نتیجه کیفیت های مختلف این گیرنده ها را می سازند.
هر گیرنده تنظیمات کارخانه ای مختص به خودش را دارد.
بهترین راه برای پیدا کردن دستگاه مناسب با سلیقه و بودجه شما چک کردن مشخصات در سایت ها و نظرات کاربران مختلف است.
خلاصه :
دستگاه گیرنده های اندرویدی برای مصرف نمایش خانگی بسیار مفید می باشند. مصرف کنندگان این گیرنده ها بسیار دسترسی آسان به صفحات مختلف و جستجو در سایت ها را دارد.
گیرنده های اندرویدی انواع مختلف دارند و سخت افزار های متفاوتی دارند. بیشتر آن ها حافظه داخلی زیادی ندارند و برای داشتن حافظه بیشتر از micro-SD Card یا فلش استفاده می کنند.
بعضی دستگاه های گیرنده با قیمت بالا حافظه داخلی زیاد دارند.
دستگاه های با قیمت پایین متقاضی بیشتری دارند و البته کارایی بسیاری دارند و نیاز مصرف کننده را برآورده می کنند. اگر شما قبلاً از هیچ گیرنده اندرویدی استفاده نکرده اید به شما توصیه می کنیم از مدل های ارزان تر استفاده کنید.
همچنین توصیه می شود از مدل های وایرلس استفاده کنید. اگر چه نصب کابل اترنت باعث می شود در گاهی اوقات اینترنت بهتری داشته باشید اما داشتن اینترنت وایرلس به شما حق انتخاب های متفاوتی می تواند بدهد و همچنین از لحاظ زیبایی ظاهری، بسیار بهتر می باشد.

مرکز خرید

  • ۹۷/۰۶/۲۵
  • markazkharidcom markazkharidcom

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی