markazkharidcom

markazkharidcom

markazkharidcom

markazkharidcom

بایگانی
  • ۰
  • ۰

تلفن های هوشمند ابزارهایی هستند که در نسل حاضر بیشترین سوء استفاده از ان ها صورت می گیرد. اگرچه ما هرگز تمایلی نداریم تا دریابیم چگونه ابزارهایی که داشتنشان برایمان بسیار دلچسب است را مورد سوء استفاده قرار می دهیم، با این حال همین سوء استفاده ها می توانند گاهی زندگی و سلامت ما را تهدید کنند. همین چند ماه پیش بود که مدیر عامل اجرائی شرکتی مالزیایی به دلیل انفجار گوشی هوشمندش جان خود را از دست داد . همچنین تا کون اخبار هایی دررابطه با انفجار گوشی های هوشمند و یا برق گرفتگی های ناشی از استفاده از ان ها شنیده ایم. تا جایی که نوع استفاده های شخصی افراد از گوشی های موبایل تجربه به دست آمده است، کاربران تمایل دارند که به بی دقت ترین شکل ممکن از گوشی های هوشمند خود استفاده کنند و نهایتا آن را خرج بد اففزار ها نمایند.
در اینجا به ۱۳ نکته ای که شما نباید انجام دهید اشاره خواهیم کرد.

گوشی هوشمند خود را بیش از حد در حالت شارژ قرار ندهید.
عادت شارژ کردن گوشی همراه خود را برای ساعات طولانی ترک کنید. زیرا این کار باعث داغی بی مورد گوشی وشمند شما می شود. به یاد داشته باشید که به محض کامل شدن شارژ باطری گوشی خود ان را از شارژر جدا کنید

گوشی خود را در جیب روی سینه ی پیراهن خود قرار ندهید
هر چند متخصصین در این رابطه بسیار بحث می کنند اما پزشکان توصیه می کنند که افراد باید هر وسیله ی سیاری را که انتقال الکترونیکی انجام می دهند را بنا به برخی دلایل سلامتی دور از ناحیه ی جیب روی پیراهن خود قرر دهند.

در حال شارژؤ گوشی همراه خود با هندزفری چیزی گوش ندهید.
اخیرا، چندین گزارش خبری افشا کرده اند که گوش کردن به موسیقس حین شارز تلفن همراه می تواند موجب برق گرفتگی فرد شود. در واقع ، چندین مورد فوتی طی سال اخیر در رابطه با برق گرفتگی های ناشی از هندزفری گزارش شده اند.

در هنگام خواب گوشی هوشمند خود را از خود دور نگهدارید.
هرگز در نزدیکی موبایل خود نخوابید. مخصوصا آن را در زیر بالش خود قرار ندهید. این کار نه تنها ریسک هایی را در پی دارد، بلکه پزشکان نیز عقیده دارند که سیگنال های منتشر شده از سوی دستگاه های الکترونیکی سیار با مغز فرد در حال خال تداخل ایجاد می کنند که باعث تاثیر گذاری بر روی خواب آرام انها می شود.

گوشی هوشمند خود را در معرض تابش مستقیم نور خورشید قرار ندهید به خصوص در حالت متصل به شارژر
از قرار دادن گوشی هوشمند خود در هنگام شارژ باطری آن در معرض نور خورشید و یا مکان هایی که دارای دمای بالای هستند از قبیل داشبورد خودروی خود (البته در طول روز) به مدت طولانی پرهیز کنید. این کار می تواند به سادگی باعث بدتر شدن داغی در گوشی شما شود. دمای مورد قبول و معمولی که می توانید گوشی خود را در حالت شارژ در ان دما قرا دهید بین ۰ تا ۴۵ درجه ی سانتی گراد میباشد.

مرکز خرید

  • ۹۷/۰۶/۲۶
  • markazkharidcom markazkharidcom

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی