markazkharidcom

markazkharidcom

markazkharidcom

markazkharidcom

بایگانی
  • ۰
  • ۰

باطری گوشی شما از اصلی ترین قسمت های پیکربندی تلفن همراه شما محسوب می شود. در صورتی که این منبع تغذیه نتواند به صورت صحیح تامین کننده ی موبایل شما باشد تمامی کارکردهای گوشی شما تحت تاثیر قرار خواهد گرفت. چرا که در صورت عدم دسترسی به برق مورد نیاز گوشی شما کاملا بلا استفاده می ماند. بنابراین به عنوان کاربر یک گوشی همراه بهتر است طریقه ی استفاده و نگهداری صحیح این جزء مهم را به خوبی بدانیم.
در رابطه به باتری تلفن همراه شما، نکات مهمی هستند که دانستن انها به افزایش عمر این باطری ها و همچنین طول مدتی که انرژی را در خود حفظ می کنند کمک بسیاری می کند. اکنون به روش ها و راه های نگهداری و مراقبت از این جزء حیاتی گوشی همراه می پردازیم.
شارژر اورجینال گوشی حتما الزامی نیست
هیچ کس استفاده از شارژر های بی کیفیت و بعضا آسیب زا را توصیه نمی کند اما هیچ کس هم استفاده از شارژر های متفرقه ولی با کیفیت را نقض نمی کند. بسیاری از مصرف کنندگان تصور می کنند که جایگزین کردن یک سارژر غیر اصل برای شارژ گوشی شان می تواند به باطری آسیب بزند اما این فقط در صورتی امکان پذیر است که شما در شارژری با کیفیت بسیار پایین تر از حد مورد نظر استفاده کنید. برای مثال استفاده از شارژر برند هایی غیر از تلفن همراه خود می تواند گزینه ای مناسب باشد.
در صورتی که می خواهید از مناسب بودن شارژری که برای گوشی خود از ان استفاده می کنید و اورجینال هم نیست مطمئن شوید می تواند به سادگی این اطمینان را حاصل کنید. شما می توانید با به خاطر سپردن مشخصات فنی اصلی شارژر خود مانند میزان جریان خروجی آن به سادگی هر بار این خصثصه را در روی شارژر های دیگر چک کنید و در صورتی که این عدد برابر یا بزرگتر از عدد روی شارژر شما باشد شما می توانید با خاطری آسوده گوشی همراه خود را به دستان این شارژر بسپاریدو در صورت بیشتر بودن عدد جریان خروجی شارژر مورد استفاده از شارژر اسل گوشی خود نه تنها هیچ اسیبی به باتری شما وارد نمی شود بلکه این مسئله به زودتر شارژ شدن باتری گوشی شما کمک نیز می کند.
بنابه انچه پیش تر گفته شد استفاده از شارژر هایی غیر از شارژر اوریجینال گوشی شما که استاندارد های اولیه را دارا باشد و خروجی جریان ان برابر یا بیشتر از خروجی جریان شارژر گوشی شما باشد هیچ گونه آسیبی به باطری شما وارد نخ.واهد کرد و از طول عمر آن نیز نخواهد کاهید.
شارژ کردن باتری گوشی به مدت طولانی بلامانع است.
اینکه باتری تلفن همراه نباید به مدت طولانی در وضعیت در حال شارژ قرار گیرد یکی دیگر از باور های نادرستی است که بر اساس دانسته های قبلی که مربوط به نسل های قدیم گوشی های تلفن همراه می شد در اذهان جای گرفته است و این در حالی ست که هیچ کس پیشرفت فناوری های به کار رفته در این گوشی های کنونی را نقض نمی کند. در گذشته به همان دلیلی که پیش تر در رابطه با جنس باتری ها گفته شد و همچنین اعمال کنترل های کمتر بر روی باطری ها در هنگام شارژ آنها، آسیب هایی که از این طریق به باتری ها وارد می شد بیشتر بود ولی با وجود فناوری های روز حال حاضر که در گوشی های هوشمند استفاده شده است کمتر انتظار می رود که چنین مسائل ساده اس توسط تولید کنندگان مورد غفلت واقع شوند. گوشی های هوشمند امروزی همگی دارای کنترل هایی هستند که در صورت کامل شدن شارژ باتری آنها، اتصال جریان برق به باطری را به طور خودکار قطع می کنند و برایشان اهمیتی ندارد که شما شارژر را از گوشی جدا کرده اید یا نه. بنابر این می توان نتیجه گرفت که با اتصال طولانی مدت گوشی هوشمند همراه شما به شارژر برای مدتی طولانی مثل سک شب تا صبح نیازی نیست نگران آسیب رسیدن به باطری گوشی خود باشید.

مرکز خرید

  • ۹۷/۰۶/۲۶
  • markazkharidcom markazkharidcom

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی